İ. BİÇER And O. IŞIK, "Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi," 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , pp.1442-1466, 2019
BİÇER, İ. And IŞIK, O. 2019. Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , 1442-1466.
BİÇER, İ., & IŞIK, O., (2019). Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi . 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi (pp.1442-1466).
BİÇER, İSMAİL, And OĞUZ IŞIK. "Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi," 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi, 2019
BİÇER, İSMAİL And IŞIK, OĞUZ. "Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi." 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , pp.1442-1466, 2019
BİÇER, İ. And IŞIK, O. (2019) . "Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi." 3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi , pp.1442-1466.
@conferencepaper{conferencepaper, author={İSMAİL BİÇER And author={OĞUZ IŞIK}, title={Hasta Merkezli İletişim Engeli İle Algılanan Hizmet Kalitesi Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi}, congress name={3. Uluslararası 13. Ulusal Sağlık ve Hastane İdaresi Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}, pages={1442-1466} }