i. morgil Et Al. , "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1, pp.89-107, 2009
morgil, i. Et Al. 2009. Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1 , 89-107.
morgil, i., GÜNGÖR SEYHAN, H., & SEÇKEN, N., (2009). Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi. Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1, 89-107.
morgil, inci, HATİCE GÜNGÖR SEYHAN, And NİLGÜN SEÇKEN. "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi," Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1, 89-107, 2009
morgil, inci Et Al. "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1, pp.89-107, 2009
morgil, i. GÜNGÖR SEYHAN, H. And SEÇKEN, N. (2009) . "Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi." Journal of Turkish Science Education , vol.6, no.1, pp.89-107.
@article{article, author={inci morgil Et Al. }, title={Proje Destekli Kimya Laboratuvarı Uygulamalarının BazıBilişsel ve Duyuşsal Alan Bileşenlerine Etkisi}, journal={Journal of Turkish Science Education}, year=2009, pages={89-107} }