D. BARAN And C. ERYİĞİT, "Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3539-3549, 2020
BARAN, D. And ERYİĞİT, C. 2020. Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4 , 3539-3549.
BARAN, D., & ERYİĞİT, C., (2020). Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü. İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3539-3549.
BARAN, DİLARA, And CANAN ERYİĞİT. "Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü," İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, 3539-3549, 2020
BARAN, DİLARA And ERYİĞİT, CANAN. "Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3539-3549, 2020
BARAN, D. And ERYİĞİT, C. (2020) . "Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü." İşletme Araştırmaları Dergisi , vol.12, no.4, pp.3539-3549.
@article{article, author={DİLARA BARAN And author={CANAN ERYİĞİT}, title={Tüketici Yakınlığının Ulus Merkezcilik ve Yabancı Ürün Satın Alma Niyeti İlişkisindeki Rolü}, journal={İşletme Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={3539-3549} }