N. KURU And B. AKMAN, "Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35, pp.991-1005, 2022
KURU, N. And AKMAN, B. 2022. Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35 , 991-1005.
KURU, N., & AKMAN, B., (2022). Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması. BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35, 991-1005.
KURU, NİLÜFER, And BERRİN AKMAN. "Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması," BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35, 991-1005, 2022
KURU, NİLÜFER And AKMAN, BERRİN. "Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35, pp.991-1005, 2022
KURU, N. And AKMAN, B. (2022) . "Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması." BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.17, no.35, pp.991-1005.
@article{article, author={NİLÜFER KURU And author={BERRİN AKMAN}, title={Öğretim Elemanlarının Matematik ve Yaratıcılık Arasındaki İlişkiye Yönelik Görüşleri: Bir İçerik Analizi Çalışması}, journal={BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2022, pages={991-1005} }