Y. SOYSAL, "Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme," Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2, pp.114-137, 2019
SOYSAL, Y. 2019. Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme. Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2 , 114-137.
SOYSAL, Y., (2019). Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme. Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2, 114-137.
SOYSAL, YILMAZ. "Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme," Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2, 114-137, 2019
SOYSAL, YILMAZ. "Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme." Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2, pp.114-137, 2019
SOYSAL, Y. (2019) . "Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme." Academy Journal of Educational Sciences , vol.3, no.2, pp.114-137.
@article{article, author={YILMAZ SOYSAL}, title={Üretken Sınıf Söyleminin Göstergeleri ve Destekleyici Söylemsel Hamleler: Etkili Fen Eğitimi için Sistematik Bir Derleme}, journal={Academy Journal of Educational Sciences}, year=2019, pages={114-137} }