P. Başgöze And K. İşkorkutan, "Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.374-387, 2020
Başgöze, P. And İşkorkutan, K. 2020. Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1 , 374-387.
Başgöze, P., & İşkorkutan, K., (2020). Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama. Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 374-387.
Başgöze, PINAR, And Kübra İşkorkutan. "Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama," Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, 374-387, 2020
Başgöze, PINAR And İşkorkutan, Kübra. "Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.374-387, 2020
Başgöze, P. And İşkorkutan, K. (2020) . "Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama." Türk Turizm Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.1, pp.374-387.
@article{article, author={PINAR BAŞGÖZE And author={Kübra İşkorkutan}, title={Adalet Algısı Boyutlarının Şikâyet Sonrası Davranışlar Üzerine Etkileri: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Uygulama}, journal={Türk Turizm Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={374-387} }