Ş. ŞEN Et Al. , "Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi," II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.103, 2011
ŞEN, Ş. Et Al. 2011. Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi. II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , (Erzurum, Turkey), 103.
ŞEN, Ş., ERDOĞAN, Ü. I., & ÖZYALÇIN OSKAY, Ö., (2011). Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi . II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi (pp.103). Erzurum, Turkey
ŞEN, ŞENOL, ÜMİT IŞIK ERDOĞAN, And ÖZGE ÖZYALÇIN OSKAY. "Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi," II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Turkey, 2011
ŞEN, ŞENOL Et Al. "Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi." II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, pp.103, 2011
ŞEN, Ş. ERDOĞAN, Ü. I. And ÖZYALÇIN OSKAY, Ö. (2011) . "Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi." II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi , Erzurum, Turkey, p.103.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ŞENOL ŞEN Et Al. }, title={Sınıf içi durum belirleme tekniklerine dayalı öğretimin öğrencilerin ders çalışmaya yönelik tutumlarına etkisi}, congress name={II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi}, city={Erzurum}, country={Turkey}, year={2011}, pages={103} }