F. Kaptan And İ. Çalışkan, "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları," Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332, pp.9-16, 2006
Kaptan, F. And Çalışkan, İ. 2006. Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları. Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332 , 9-16.
Kaptan, F., & Çalışkan, İ., (2006). Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları. Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332, 9-16.
Kaptan, FİTNAT, And İLKE ÇALIŞKAN. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları," Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332, 9-16, 2006
Kaptan, FİTNAT And Çalışkan, İLKE. "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları." Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332, pp.9-16, 2006
Kaptan, F. And Çalışkan, İ. (2006) . "Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları." Çağdaş Eğitim , vol.31, no.332, pp.9-16.
@article{article, author={FİTNAT KAPTAN And author={İLKE ÇALIŞKAN}, title={Fen ve Teknoloji Öğretiminde Süreç Temelli Ölçme ve Değerlendirme Yaklaşımları}, journal={Çağdaş Eğitim}, year=2006, pages={9-16} }