A. Yolcu, "Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018)," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.762-786, 2022
Yolcu, A. 2022. Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018). Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3 , 762-786.
Yolcu, A., (2022). Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018). Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 762-786.
Yolcu, AYŞE. "Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018)," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, 762-786, 2022
Yolcu, AYŞE. "Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018)." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.762-786, 2022
Yolcu, A. (2022) . "Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018)." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.20, no.3, pp.762-786.
@article{article, author={AYŞE YOLCU}, title={Okullarda Neden Matematik Öğretiliyor? İlkokul Matematik Dersi Programı Genel Amaçlarının Tarihsel Çözümlemesi (1926-2018)}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2022, pages={762-786} }