N. BULGU, "Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”," Journal of Awareness , vol.2, pp.259-266, 2017
BULGU, N. 2017. Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”. Journal of Awareness , vol.2 , 259-266.
BULGU, N., (2017). Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”. Journal of Awareness , vol.2, 259-266.
BULGU, NEFİSE. "Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”," Journal of Awareness , vol.2, 259-266, 2017
BULGU, NEFİSE. "Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”." Journal of Awareness , vol.2, pp.259-266, 2017
BULGU, N. (2017) . "Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”." Journal of Awareness , vol.2, pp.259-266.
@article{article, author={NEFİSE BULGU}, title={Rekreasyon gündelik yaşam kalitesinde bir marka:”Bana iyi geldi”}, journal={Journal of Awareness}, year=2017, pages={259-266} }