Ş. Ş. ERÇETİN, "Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3, pp.173-198, 1997
ERÇETİN, Ş. Ş. 1997. Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3 , 173-198.
ERÇETİN, Ş. Ş., (1997). Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3, 173-198.
ERÇETİN, ŞEFİKA. "Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3, 173-198, 1997
ERÇETİN, ŞEFİKA Ş. . "Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3, pp.173-198, 1997
ERÇETİN, Ş. Ş. (1997) . "Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi , vol.3, pp.173-198.
@article{article, author={ŞEFİKA ŞULE ERÇETİN}, title={Türkiye de Eğitim Reformu ve Reformu Gerçekleştirecek Liderler Olarak Okul Yöneticilerinde Aranan Kişilik Özellikleri Araştırmaya dayalı}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi}, year=1997, pages={173-198} }