E. Eroğlu, "Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings," Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.60-73, 2022
Eroğlu, E. 2022. Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings. Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1 , 60-73.
Eroğlu, E., (2022). Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings. Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 60-73.
Eroğlu, ESMA. "Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings," Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, 60-73, 2022
Eroğlu, ESMA. "Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings." Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.60-73, 2022
Eroğlu, E. (2022) . "Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings." Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi , vol.2, no.1, pp.60-73.
@article{article, author={ESMA EROĞLU}, title={Using Inclusive Picture Books in Early Childhood Settings}, journal={Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi}, year=2022, pages={60-73} }