M. Alkan And N. DOĞAN, "A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2, pp.106-117, 2023
Alkan, M. And DOĞAN, N. 2023. A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2 , 106-117.
Alkan, M., & DOĞAN, N., (2023). A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2, 106-117.
Alkan, Meral, And NURİ DOĞAN. "A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory," Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2, 106-117, 2023
Alkan, Meral And DOĞAN, NURİ. "A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2, pp.106-117, 2023
Alkan, M. And DOĞAN, N. (2023) . "A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory." Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi , vol.14, no.2, pp.106-117.
@article{article, author={Meral Alkan And author={NURİ DOĞAN}, title={A Comparison of Different Designs in Scoring of PISA 2009 Reading Open Ended Items According to Generalizability Theory}, journal={Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi}, year=2023, pages={106-117} }