F. Atmaca And A. Girli, "Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.99-100, 2018
Atmaca, F. And Girli, A. 2018. Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği. 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Eskişehir, Turkey), 99-100.
Atmaca, F., & Girli, A., (2018). Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği . 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi (pp.99-100). Eskişehir, Turkey
Atmaca, FURKAN, And Alev Girli. "Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği," 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2018
Atmaca, FURKAN And Girli, Alev. "Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.99-100, 2018
Atmaca, F. And Girli, A. (2018) . "Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği." 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, pp.99-100.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FURKAN ATMACA And author={Alev Girli}, title={Özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilere uygulanan etkinlik temelli saat okuma becerisi öğretiminin etkililiği}, congress name={28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2018}, pages={99-100} }