F. ÖZEK GÜNYEL And S. FER, "Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi," 28. Eğitim Bilimleri Kongresi , 2019
ÖZEK GÜNYEL, F. And FER, S. 2019. Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi. 28. Eğitim Bilimleri Kongresi .
ÖZEK GÜNYEL, F., & FER, S., (2019). Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi . 28. Eğitim Bilimleri Kongresi
ÖZEK GÜNYEL, FİLİZ, And SEVAL FER. "Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi," 28. Eğitim Bilimleri Kongresi, 2019
ÖZEK GÜNYEL, FİLİZ Ö. And FER, SEVAL. "Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi." 28. Eğitim Bilimleri Kongresi , 2019
ÖZEK GÜNYEL, F. And FER, S. (2019) . "Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi." 28. Eğitim Bilimleri Kongresi .
@conferencepaper{conferencepaper, author={FİLİZ ÖZEK GÜNYEL And author={SEVAL FER}, title={Web 2.0 destekli ARCS uygulanan öğretim tasarımının öğrencilerin dinlediklerini anlamalarına ve motivasyonlarına etkisi}, congress name={28. Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={}, country={}, year={2019}}