S. Akbaşlı, "School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), ," i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1, pp.1-20, 2020
Akbaşlı, S. 2020. School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), . i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1 , 1-20.
Akbaşlı, S., (2020). School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), . i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1, 1-20.
Akbaşlı, SAİT. "School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), ," i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1, 1-20, 2020
Akbaşlı, SAİT. "School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), ." i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1, pp.1-20, 2020
Akbaşlı, S. (2020) . "School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), ." i.e.: inquiry in education , vol.12, no.1, pp.1-20.
@article{article, author={SAİT AKBAŞLI}, title={School administrators’ communication skills as a predictor of organizational silence (Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul yöneticilerinin iletişim yeterlikleri), }, journal={i.e.: inquiry in education}, year=2020, pages={1-20} }