D. KOŞAR, "Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma," Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2, pp.333-346, 2019
KOŞAR, D. 2019. Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma. Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2 , 333-346.
KOŞAR, D., (2019). Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma. Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2, 333-346.
KOŞAR, DİDEM. "Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma," Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2, 333-346, 2019
KOŞAR, DİDEM. "Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma." Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2, pp.333-346, 2019
KOŞAR, D. (2019) . "Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma." Journal of History Culture and Art Research , vol.8, no.2, pp.333-346.
@article{article, author={DİDEM KOŞAR}, title={Öğretmenlerin mesleki deneyimlerinin incelenmesi. Öğretmen olmanın anlamına ilişkin fenomenolojik bir çalışma}, journal={Journal of History Culture and Art Research}, year=2019, pages={333-346} }