A. H. CEVHER And M. S. KÖKSAL, "Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
CEVHER, A. H. And KÖKSAL, M. S. 2016. Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi. 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , (Eskişehir, Turkey).
CEVHER, A. H., & KÖKSAL, M. S., (2016). Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi . 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey
CEVHER, ALİYE, And MUSTAFA SERDAR KÖKSAL. "Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi," 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 2016
CEVHER, ALİYE H. And KÖKSAL, MUSTAFA S. . "Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey, 2016
CEVHER, A. H. And KÖKSAL, M. S. (2016) . "Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi." 26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi , Eskişehir, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİYE HİLAL CEVHER And author={MUSTAFA SERDAR KÖKSAL}, title={Özel Yetenekli Öğrencilerin Anomalik Durumlar Üzerine Argümantasyon Sürecinin Bilimsel Yaratıcılık Düzeylerine Etkisi}, congress name={26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2016}}