B. EKEN, "Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme," Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13, pp.551-568, 2022
EKEN, B. 2022. Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme. Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13 , 551-568.
EKEN, B., (2022). Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme. Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13, 551-568.
EKEN, BEGÜM. "Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme," Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13, 551-568, 2022
EKEN, BEGÜM. "Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme." Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13, pp.551-568, 2022
EKEN, B. (2022) . "Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme." Journal of International Scientific Researches , vol.2022, no.13, pp.551-568.
@article{article, author={BEGÜM EKEN}, title={Sanat Ve Tasarımda Bir Aidiyet İşareti Olarak Markanın Fikri Mülkiyet Kavramına Etkisi, Dijitalleşen Sanat Ve Tasarımda Eser Haklarına Dair Bir İnceleme}, journal={Journal of International Scientific Researches}, year=2022, pages={551-568} }