Ş. Rüveyda And S. ÖZDEMİR, "Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2, pp.101-120, 2015
Rüveyda, Ş. And ÖZDEMİR, S. 2015. Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2 , 101-120.
Rüveyda, Ş., & ÖZDEMİR, S., (2015). Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2, 101-120.
Rüveyda, Şahin, And SELDA ÖZDEMİR. "Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2, 101-120, 2015
Rüveyda, Şahin And ÖZDEMİR, SELDA. "Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2, pp.101-120, 2015
Rüveyda, Ş. And ÖZDEMİR, S. (2015) . "Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.2, pp.101-120.
@article{article, author={Şahin Rüveyda And author={SELDA ÖZDEMİR}, title={Okul öncesi dönem görme engelli çocukların oyun çeşitlilik ve karmaşıklık düzeyini artırmada genişletme tekniğinin etkililiği}, journal={Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi}, year=2015, pages={101-120} }