Ş. ŞEN Et Al. , "Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18, pp.125-144, 2017
ŞEN, Ş. Et Al. 2017. Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18 , 125-144.
ŞEN, Ş., YILMAZ, A., & ERDOĞAN, Ü. I., (2017). Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi. Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18, 125-144.
ŞEN, ŞENOL, AYHAN YILMAZ, And ÜMİT IŞIK ERDOĞAN. "Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi," Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18, 125-144, 2017
ŞEN, ŞENOL Et Al. "Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18, pp.125-144, 2017
ŞEN, Ş. YILMAZ, A. And ERDOĞAN, Ü. I. (2017) . "Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi." Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) , vol.18, pp.125-144.
@article{article, author={ŞENOL ŞEN Et Al. }, title={Kimya Laboratuvarında Sorgulamaya Dayalı Öğrenmenin Öğrencilerin Öğrenme Yaklaşımlarına ve Epistemolojik İnançlarına Etkisi}, journal={Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)}, year=2017, pages={125-144} }