S. Coskuner Et Al. , "Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73, pp.19-40, 2018
Coskuner, S. Et Al. 2018. Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73 , 19-40.
Coskuner, S., COŞTUR, R., Bayhan-Karapinar, P., Metin-Camgoz, S., CEYLAN, S., Demirtas-Zorbaz, S., ... Aktas, E. F.(2018). Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular. Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73, 19-40.
Coskuner, Selda Et Al. "Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular," Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73, 19-40, 2018
Coskuner, Selda Et Al. "Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73, pp.19-40, 2018
Coskuner, S. Et Al. (2018) . "Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular." Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research , vol.2018, no.73, pp.19-40.
@article{article, author={Selda Coskuner Et Al. }, title={Mobbing, organizational identification, and perceived support: Evidence from a higher education institution Yıldırma, örgütsel özdeşim ve algılanan destek: Bir yüksek öğretim kurumundan bulgular}, journal={Egitim Arastirmalari - Eurasian Journal of Educational Research}, year=2018, pages={19-40} }