H. KORKMAZ Et Al. , "Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği," 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , vol.1, Burdur, Turkey, pp.89-90, 2010
KORKMAZ, H. Et Al. 2010. Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği. 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , (Burdur, Turkey), 89-90.
KORKMAZ, H., YILMAZ, Y., & AYŞE GÜL, K., (2010). Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği . 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (pp.89-90). Burdur, Turkey
KORKMAZ, HÜNKAR, YEŞİM YILMAZ, And KOCAYUSUF AYŞE GÜL. "Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği," 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 2010
KORKMAZ, HÜNKAR Et Al. "Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği." 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Burdur, Turkey, pp.89-90, 2010
KORKMAZ, H. YILMAZ, Y. And AYŞE GÜL, K. (2010) . "Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği." 20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı , Burdur, Turkey, pp.89-90.
@conferencepaper{conferencepaper, author={HÜNKAR KORKMAZ Et Al. }, title={Gerçek Yaşam Senaryolarıyla Desteklenmiş Tam Öğrenme Stratejisinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi Antalya Koleji Örneği}, congress name={20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı}, city={Burdur}, country={Turkey}, year={2010}, pages={89-90} }