S. TEMEL And M. İNCİ, "Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.89-97, 2007
TEMEL, S. And İNCİ, M. 2007. Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22 , 89-97.
TEMEL, S., & İNCİ, M., (2007). Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 89-97.
TEMEL, SENAR, And MORGİL İNCİ. "Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, 89-97, 2007
TEMEL, SENAR And İNCİ, MORGİL. "Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.89-97, 2007
TEMEL, S. And İNCİ, M. (2007) . "Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.22, pp.89-97.
@article{article, author={SENAR TEMEL And author={MORGİL İNCİ}, title={Kimya Eğitiminde Laboratuarda Problem Çözme Uygulamasının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Mantıksal Düşünme Yeteneklerine Etkisi}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2007, pages={89-97} }