P. BAŞGÖZE, "Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma," 11. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.175-190, 2006
BAŞGÖZE, P. 2006. Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma. 11. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey), 175-190.
BAŞGÖZE, P., (2006). Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma . 11. Ulusal Pazarlama Kongresi (pp.175-190). , Turkey
BAŞGÖZE, PINAR. "Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma," 11. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2006
BAŞGÖZE, PINAR. "Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma." 11. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.175-190, 2006
BAŞGÖZE, P. (2006) . "Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma." 11. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, pp.175-190.
@conferencepaper{conferencepaper, author={PINAR BAŞGÖZE}, title={Kulaktan Kulağa İletişim ve Geleneksel Reklamın Müşteri Değer Algısı Üzerine Etkilerinin İncelenmesine Yönelik Keşifsel Bir Çalışma}, congress name={11. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2006}, pages={175-190} }