Citation Formats
Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. Başgöze And E. Bozlak, "Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama," Sosyoekonomi , vol.29, no.47, pp.285-299, 2021

Başgöze, P. And Bozlak, E. 2021. Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama. Sosyoekonomi , vol.29, no.47 , 285-299.

Başgöze, P., & Bozlak, E., (2021). Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama. Sosyoekonomi , vol.29, no.47, 285-299.

Başgöze, PINAR, And Ezel Bozlak. "Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama," Sosyoekonomi , vol.29, no.47, 285-299, 2021

Başgöze, PINAR And Bozlak, Ezel. "Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama." Sosyoekonomi , vol.29, no.47, pp.285-299, 2021

Başgöze, P. And Bozlak, E. (2021) . "Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama." Sosyoekonomi , vol.29, no.47, pp.285-299.

@article{article, author={PINAR BAŞGÖZE And author={Ezel Bozlak}, title={Tüketicinin Kurgusal Markalara Yönelik Tutumunu Etkileyen Faktörler: Türk Dizilerinde Uygulama}, journal={Sosyoekonomi}, year=2021, pages={285-299} }