B. BURGAZ And E. GÜRLEN, "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi," Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24, pp.66-76, 2006
BURGAZ, B. And GÜRLEN, E. 2006. Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi. Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24 , 66-76.
BURGAZ, B., & GÜRLEN, E., (2006). Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi. Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24, 66-76.
BURGAZ, BERRİN, And EDA GÜRLEN. "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi," Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24, 66-76, 2006
BURGAZ, BERRİN And GÜRLEN, EDA. "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi." Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24, pp.66-76, 2006
BURGAZ, B. And GÜRLEN, E. (2006) . "Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi." Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research , vol.24, pp.66-76.
@article{article, author={BERRİN BURGAZ And author={EDA GÜRLEN}, title={Probleme Dayalı Öğrenme Sürecinde Öğrencilerin Senaryolardaki Problem Durumlarını Belirleme Becerilerinin Değerlendirilmesi}, journal={Egitim Arastirmalari-Eurasian Journal Of Educational Research}, year=2006, pages={66-76} }