S. ÇINAROĞLU, "Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri," Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1-20, 2014
ÇINAROĞLU, S. 2014. Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2 , 1-20.
ÇINAROĞLU, S., (2014). Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri. Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 1-20.
ÇINAROĞLU, SONGÜL. "Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri," Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, 1-20, 2014
ÇINAROĞLU, SONGÜL. "Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri." Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1-20, 2014
ÇINAROĞLU, S. (2014) . "Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri." Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.18, no.2, pp.1-20.
@article{article, author={SONGÜL ÇINAROĞLU}, title={Hasta Güveninin İlişki Pazarlaması Açısından Etkileri}, journal={Çukurova Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={1-20} }