Citation Formats
Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. ÜLGER Et Al. , "Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi," Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1, pp.17-26, 2019

ÜLGER, Ö. Et Al. 2019. Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi. Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1 , 17-26.

ÜLGER, Ö., FİL BALKAN, A., DEMİREL, A., KEKLİCEK, H., CEREN, A. N., ONAN, D., ... KARA, D.(2019). Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi. Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1, 17-26.

ÜLGER, ÖZLEM Et Al. "Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi," Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1, 17-26, 2019

ÜLGER, ÖZLEM Et Al. "Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi." Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1, pp.17-26, 2019

ÜLGER, Ö. Et Al. (2019) . "Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi." Ergoterapi ve rehabilitasyon , vol.7, no.1, pp.17-26.

@article{article, author={ÖZLEM ÜLGER Et Al. }, title={Fiziksel Aktivite Farkındalık Eğitiminin, GençBireylerin Aktivite Düzeyleri, Yürüyüş, EmosyonelDurum ve Yaşam Kalitesi Üzerine Etkisi}, journal={Ergoterapi ve rehabilitasyon}, year=2019, pages={17-26} }