G. Doğanay And Z. Çopur, "İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. ," Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1, pp.57-73, 2021
Doğanay, G. And Çopur, Z. 2021. İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. . Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1 , 57-73.
Doğanay, G., & Çopur, Z., (2021). İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. . Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1, 57-73.
Doğanay, Gülşah, And ZEYNEP ÇOPUR. "İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. ," Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1, 57-73, 2021
Doğanay, Gülşah And Çopur, ZEYNEP. "İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. ." Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1, pp.57-73, 2021
Doğanay, G. And Çopur, Z. (2021) . "İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. ." Aydın İnsan ve Toplum Dergisi, , vol.7, no.1, pp.57-73.
@article{article, author={Gülşah Doğanay And author={ZEYNEP ÇOPUR}, title={İlkokul Hayat Bilgisi Ders Kitaplarında İşlenen Aile İçi Rollerin Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Açısından Değerlendirilmesi. }, journal={Aydın İnsan ve Toplum Dergisi,}, year=2021, pages={57-73} }