Ş. ŞEN And A. YILMAZ, "Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.791-804, 2017
ŞEN, Ş. And YILMAZ, A. 2017. Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2 , 791-804.
ŞEN, Ş., & YILMAZ, A., (2017). Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 791-804.
ŞEN, ŞENOL, And AYHAN YILMAZ. "Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi," Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, 791-804, 2017
ŞEN, ŞENOL And YILMAZ, AYHAN. "Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.791-804, 2017
ŞEN, Ş. And YILMAZ, A. (2017) . "Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi." Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.25, no.2, pp.791-804.
@article{article, author={ŞENOL ŞEN And author={AYHAN YILMAZ}, title={Fen bilgisi ve kimya öğretmen adaylarının metabilişsel öğrenme stratejilerinin incelenmesi}, journal={Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2017, pages={791-804} }