S. TAKMAZ Et Al. , "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1, pp.166-190, 2017
TAKMAZ, S. Et Al. 2017. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1 , 166-190.
TAKMAZ, S., Karaağaç, Ö., YILMAZ, M., & YURDUGÜL, H., (2017). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1, 166-190.
TAKMAZ, SEMA Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi," Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1, 166-190, 2017
TAKMAZ, SEMA Et Al. "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1, pp.166-190, 2017
TAKMAZ, S. Et Al. (2017) . "Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi." Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.6, no.1, pp.166-190.
@article{article, author={SEMA TAKMAZ Et Al. }, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Biyoloji Dersine Yaklaşımları: Güdülenme ve Bilişsel Strateji Perpektifi}, journal={Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={166-190} }