L. ÖZER And N. YÜCEL, "Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.125-146, 2004
ÖZER, L. And YÜCEL, N. 2004. Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2 , 125-146.
ÖZER, L., & YÜCEL, N., (2004). Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki. Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 125-146.
ÖZER, LEYLA, And NURCAN YÜCEL. "Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki," Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, 125-146, 2004
ÖZER, LEYLA And YÜCEL, NURCAN. "Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.125-146, 2004
ÖZER, L. And YÜCEL, N. (2004) . "Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki." Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.22, no.2, pp.125-146.
@article{article, author={LEYLA ÖZER And author={NURCAN YÜCEL}, title={Pazarlama Anlayışları ile İlişki Pazarlaması Uygulamaları Arasındaki İlişki}, journal={Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2004, pages={125-146} }