B. MEYDAN, "Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama," Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.233-259, 2017
MEYDAN, B. 2017. Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama. Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4 , 233-259.
MEYDAN, B., (2017). Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama. Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, 233-259.
MEYDAN, BİLGE. "Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama," Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, 233-259, 2017
MEYDAN, BİLGE. "Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama." Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.233-259, 2017
MEYDAN, B. (2017) . "Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama." Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.233-259.
@article{article, author={BİLGE MEYDAN}, title={Etik Tüketicinin Kozmetik Ürünü Satın Alma Kararı: PROMETHEE Tekniği İle Bir Uygulama}, journal={Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={233-259} }