B. SEZER, "Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi," STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6, pp.251-256, 2016
SEZER, B. 2016. Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi. STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6 , 251-256.
SEZER, B., (2016). Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi. STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6, 251-256.
SEZER, BARIŞ. "Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi," STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6, 251-256, 2016
SEZER, BARIŞ. "Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi." STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6, pp.251-256, 2016
SEZER, B. (2016) . "Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi." STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi , vol.25, no.6, pp.251-256.
@article{article, author={BARIŞ SEZER}, title={Teknoloji İle Kaynaştırılmış Etkili Öğrenme Ortamları Sağlanmasıİçin Dikkate Alınması Gereken Değişkenlerin Belirlenmesi}, journal={STED/Sürekli Tıp Eğitimi Dergisi}, year=2016, pages={251-256} }