S. SEZGİN Et Al. , "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi," KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42, pp.170-194, 2018
SEZGİN, S. Et Al. 2018. Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi. KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42 , 170-194.
SEZGİN, S., BİNARK, F. M., YALÇIN, H., & BAYRAKTUTAN, G., (2018). Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi. KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42, 170-194.
SEZGİN, SERRA Et Al. "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi," KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42, 170-194, 2018
SEZGİN, SERRA Et Al. "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi." KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42, pp.170-194, 2018
SEZGİN, S. Et Al. (2018) . "Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi." KULTUR VE ILETISIM , vol.21, no.42, pp.170-194.
@article{article, author={SERRA SEZGİN Et Al. }, title={Türkiye’de Dijital Oyun Çalışmalarının 10 Yılı: Bir TUBİTAK-SOBAG Araştırmasının Boylamsal Etki Değerlendirmesi}, journal={KULTUR VE ILETISIM}, year=2018, pages={170-194} }