A. Yolcu And M. F. Doğan, "Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.390-408, 2022
Yolcu, A. And Doğan, M. F. 2022. Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53 , 390-408.
Yolcu, A., & Doğan, M. F., (2022). Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, 390-408.
Yolcu, AYŞE, And Muhammed Fatih Doğan. "Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri," Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, 390-408, 2022
Yolcu, AYŞE And Doğan, Muhammed F. . "Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.390-408, 2022
Yolcu, A. And Doğan, M. F. (2022) . "Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri." Buca Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.53, pp.390-408.
@article{article, author={AYŞE YOLCU And author={Muhammed Fatih Doğan}, title={Kültürel çeşitlilik gösteren öğrencilerin matematik öğrenme fırsatları: Sınıf ve ortaokul matematik öğretmenlerinin bakış açıları ve pedagojik stratejileri}, journal={Buca Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2022, pages={390-408} }