Y. SOYSAL And S. RADMARD, "Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi," Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-85, 2018
SOYSAL, Y. And RADMARD, S. 2018. Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi. Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2 , 59-85.
SOYSAL, Y., & RADMARD, S., (2018). Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi. Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2, 59-85.
SOYSAL, YILMAZ, And SOMAYYEH RADMARD. "Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi," Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2, 59-85, 2018
SOYSAL, YILMAZ And RADMARD, SOMAYYEH. "Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi." Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-85, 2018
SOYSAL, Y. And RADMARD, S. (2018) . "Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi." Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi , vol.2, no.2, pp.59-85.
@article{article, author={YILMAZ SOYSAL And author={SOMAYYEH RADMARD}, title={Sınıf Yönetimi Olgusunun Pedagoji, Otorite Tipleri ve Söylevsel Güç İlişkileri Bağlamında Yeniden Değerlendirilmesi}, journal={Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi}, year=2018, pages={59-85} }