A. Şener, "Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler ," Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519, pp.86-90, 2005
Şener, A. 2005. Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler . Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519 , 86-90.
Şener, A., (2005). Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler . Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519, 86-90.
Şener, ARZU. "Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler ," Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519, 86-90, 2005
Şener, ARZU. "Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler ." Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519, pp.86-90, 2005
Şener, A. (2005) . "Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler ." Ekonomik ve Teknik Dergi Standard , vol.44, no.519, pp.86-90.
@article{article, author={ARZU ŞENER}, title={Reklamlar Kadınları Nasıl Etkiler }, journal={Ekonomik ve Teknik Dergi Standard}, year=2005, pages={86-90} }