Ş. DEMİRCİ And Ö. UĞURLUOĞLU, "Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39, pp.339-351, 2020
DEMİRCİ, Ş. And UĞURLUOĞLU, Ö. 2020. Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39 , 339-351.
DEMİRCİ, Ş., & UĞURLUOĞLU, Ö., (2020). Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39, 339-351.
DEMİRCİ, ŞENOL, And ÖZGÜR UĞURLUOĞLU. "Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39, 339-351, 2020
DEMİRCİ, ŞENOL And UĞURLUOĞLU, ÖZGÜR. "Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39, pp.339-351, 2020
DEMİRCİ, Ş. And UĞURLUOĞLU, Ö. (2020) . "Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.39, pp.339-351.
@article{article, author={ŞENOL DEMİRCİ And author={ÖZGÜR UĞURLUOĞLU}, title={Dijital pazarlama kanalları: Özel sağlık kuruluşlarına yönelik bir inceleme}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={339-351} }