Citation Formats
Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Avcı And S. Fer, "Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması," Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134, pp.61-74, 2004

Avcı, S. And Fer, S. 2004. Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması. Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134 , 61-74.

Avcı, S., & Fer, S., (2004). Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması. Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134, 61-74.

Avcı, Süleyman, And SEVAL FER. "Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması," Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134, 61-74, 2004

Avcı, Süleyman And Fer, SEVAL. "Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması." Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134, pp.61-74, 2004

Avcı, S. And Fer, S. (2004) . "Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması." Eğitim ve Bilim , vol.29, no.134, pp.61-74.

@article{article, author={Süleyman Avcı And author={SEVAL FER}, title={Birleştirme II tekniğine göre oluşturulan işbirliğine dayalı öğrenme ortamının öğrenciler üzerindeki etkisi Kartal Merkezi Eğitim Merkezi nde bir durum çalışması}, journal={Eğitim ve Bilim}, year=2004, pages={61-74} }