İ. ALKAN Et Al. , "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,," Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, pp.121-135, 2016
ALKAN, İ. Et Al. 2016. Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,. Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35 , 121-135.
ALKAN, İ., AKKAYA, G., & KÖKSAL, M. S., (2016). Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,. Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, 121-135.
ALKAN, İCLAL, GAMZE AKKAYA, And MUSTAFA SERDAR KÖKSAL. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,," Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, 121-135, 2016
ALKAN, İCLAL Et Al. "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,." Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, pp.121-135, 2016
ALKAN, İ. AKKAYA, G. And KÖKSAL, M. S. (2016) . "Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,." Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, pp.121-135.
@article{article, author={İCLAL ALKAN Et Al. }, title={Fen bilgisi öğretmen adaylarının mitoz ve mayoz bölünmeye ilişkin kavram yanılgılarının model oluşturma yaklaşımıyla belirlenmesi,}, journal={Ondokuzmayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2016, pages={121-135} }