Citation Formats
Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. MUMCU Et Al. , "Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi," 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Turkey, 2020

MUMCU, F. Et Al. 2020. Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi. 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , (Turkey).

MUMCU, F., ATMAN USLU, N., YILDIZ, B., & ÖZDİNÇ, F., (2020). Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi . 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Turkey

MUMCU, FİLİZ Et Al. "Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi," 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Turkey, 2020

MUMCU, FİLİZ Et Al. "Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi." 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Turkey, 2020

MUMCU, F. Et Al. (2020) . "Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi." 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi , Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={FİLİZ MUMCU Et Al. }, title={Disiplinlerarası Yenilikçi Derslerin Tasarlanması İçin Öğretmenler Nasıl Desteklenmeli? 3 Yıllık Öğretmen Eğitimi Projelerinin Karşılaştırılmalı Olarak İncelenmesi}, congress name={2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2020}}