S. Yılmaz, "Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, pp.1-8, 2001
Yılmaz, S. 2001. Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20 , 1-8.
Yılmaz, S., (2001). Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, 1-8.
Yılmaz, SERKAN. "Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia," Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, 1-8, 2001
Yılmaz, SERKAN. "Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, pp.1-8, 2001
Yılmaz, S. (2001) . "Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia." Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, pp.1-8.
@article{article, author={SERKAN YILMAZ}, title={Effects of bridging analogies on students’ misconceptions about gravity and inertia}, journal={Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2001, pages={1-8} }