M. ERDEM, "The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)," EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30, pp.81-98, 2008
ERDEM, M. 2008. The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi). EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30 , 81-98.
ERDEM, M., (2008). The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi). EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30, 81-98.
ERDEM, MUKADDES. "The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)," EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30, 81-98, 2008
ERDEM, MUKADDES. "The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)." EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30, pp.81-98, 2008
ERDEM, M. (2008) . "The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)." EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , no.30, pp.81-98.
@article{article, author={MUKADDES ERDEM}, title={The Effects of the Blended Teaching Practice Process on Prospective Teachers' Teaching Self-Efficacy and Epistemological Beliefs.(Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi)}, journal={EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH}, year=2008, pages={81-98} }