Ş. Çakır And S. ÖZDEMİR, "Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1, pp.75-97, 2015
Çakır, Ş. And ÖZDEMİR, S. 2015. Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1 , 75-97.
Çakır, Ş., & ÖZDEMİR, S., (2015). Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1, 75-97.
Çakır, Şevket, And SELDA ÖZDEMİR. "Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1, 75-97, 2015
Çakır, Şevket And ÖZDEMİR, SELDA. "Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1, pp.75-97, 2015
Çakır, Ş. And ÖZDEMİR, S. (2015) . "Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, no.1, pp.75-97.
@article{article, author={Şevket Çakır And author={SELDA ÖZDEMİR}, title={Az gören öğrencilerin okuma akıcılığının artırılmasında beceri temelli performans temelli ve birleştirilmiş müdahale programlarının etkililiklerinin karşılaştırılması}, journal={Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi}, year=2015, pages={75-97} }