M. S. Ataş And Ö. Baş, "Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.352-364, 2022
Ataş , M. S. And Baş, Ö. 2022. Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2 , 352-364.
Ataş , M. S., & Baş, Ö., (2022). Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, 352-364.
Ataş , Mehmet, And ÖZLEM BAŞ. "Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi," Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, 352-364, 2022
Ataş , Mehmet S. And Baş, ÖZLEM. "Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.352-364, 2022
Ataş , M. S. And Baş, Ö. (2022) . "Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi." Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.8, no.2, pp.352-364.
@article{article, author={Mehmet Sena Ataş And author={ÖZLEM BAŞ}, title={Özel Yetenekli ve Tanılanmamış 4. Sınıf Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Stratejilerinin İncelenmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2022, pages={352-364} }