M. Ceylan And H. Korkmaz, "Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2, pp.469-499, 2021
Ceylan, M. And Korkmaz, H. 2021. Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2 , 469-499.
Ceylan, M., & Korkmaz, H., (2021). Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2, 469-499.
Ceylan, Mustafa, And HÜNKAR KORKMAZ. "Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis," Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2, 469-499, 2021
Ceylan, Mustafa And Korkmaz, HÜNKAR. "Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2, pp.469-499, 2021
Ceylan, M. And Korkmaz, H. (2021) . "Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis." Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD) , vol.12, no.2, pp.469-499.
@article{article, author={Mustafa Ceylan And author={HÜNKAR KORKMAZ}, title={Pluralism and Social Studies Curricula (1924-2018): A Critical Analysis}, journal={Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)}, year=2021, pages={469-499} }