G. TÖRET Et Al. , "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, pp.125-145, 2015
TÖRET, G. Et Al. 2015. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16 , 125-145.
TÖRET, G., AYKUT, Ç., ARİF, B., & ÖZKUBAT, U., (2015). Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi. Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, 125-145.
TÖRET, GÖKHAN Et Al. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi," Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, 125-145, 2015
TÖRET, GÖKHAN Et Al. "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, pp.125-145, 2015
TÖRET, G. Et Al. (2015) . "Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi." Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi , vol.16, pp.125-145.
@article{article, author={GÖKHAN TÖRET Et Al. }, title={Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklarda akademik başarı düzeyleri üzerinde kendini izleme stratejisinin etkisinin incelenmesi}, journal={Ankara Universitesi Egitim Bilimleri Fakultesi Ozel Egitim Dergisi}, year=2015, pages={125-145} }