1924’ten 2018’e Temel Eğı̇tı̇m Matematı̇k Dersı̇ Öğretı̇m Programlarının Eleştı̇rel ve Yaratıcı Düşünme Becerı̇lerı̇ Açısından İncelenmesı̇


KÖPRÜLÜ S., KORKMAZ H.

Dokuz Eylul University, cilt.13, sa.2, ss.1144-1170, 2022 (Hakemli Dergi) identifier

  • Yayın Türü: Makale / Tam Makale
  • Cilt numarası: 13 Sayı: 2
  • Basım Tarihi: 2022
  • Doi Numarası: 10.51460/baebd.1196338
  • Dergi Adı: Dokuz Eylul University
  • Derginin Tarandığı İndeksler: TR DİZİN (ULAKBİM)
  • Sayfa Sayıları: ss.1144-1170
  • Hacettepe Üniversitesi Adresli: Evet